درب شیشه ای گردان چیست؟

درب شیشه ای گردان یا چرخان یکی از درب های اتوماتیک زیبا برای ورودی های بزرگ است. کارایی اصلی این درب برای مکان هایی که جلوگیری از اتلاف انرژی در آن مکان ها مهم می باشد. چون اصلی ترین ویژگی این درب شیشه ای اتوماتیک نحوه باز و بسته شدن آن است. نحوه عملکرد آن به گونه ای است که در واقع میتوان گفت هم باز و هم بسته است.

عملکرد درب شیشه ای گردان

نحوه عملکرد درب اتوماتیک به گونه ای است که هنگام نزدیک شدن به درب به طور خودکار باز و بسته می شوند. اما در درب های گردان با چرخش درب امکان استفاده از لته های درب برای جابه جایی از فضای خارجی به داخلی و برعکس میسر می شود و عملا درب باز نمی شود و با حرکت چرخشی موجب جابه جایی افراد را به وجود میاورد.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای گردان

از ویژگی های اصلی درب شیشه ای اتوماتیک گردان می توان به زیبایی و جذابیت درب، قابلیت ایزوله فضای داخلی و عدم عبور سرما و گرما به دلیل عملکرد خاص درب می توان نام برد. با سیستم مکانیکی و الکترونیکی پیشرفته، مناسب برای مکان هایی مانند هتل، فرودگاه، مراکز تجاری و ساختمان های اداری می باشد. همانگونه که اشاره کردیم یکی از ویژگی های این درب صرفه جویی در مصرف انرژی است. همین ویژگی سبب عدم نفوذ سرما و گرما به فضای داخلی می شود.

درب شیشه ای گردان
درب شیشه ای گردان

انواع درب گردان

شامل درب گردان سه باله ای و درب چهار باله ای می باشد. بسته به نیاز مشتری و میزان تردد مکان مورد نظر می توان از درب اتوماتیک شیشه ای گردان مناسب استفاده کرد. با استفاده از لت ها یا باله های درب گردان امکان ورود و خروج همزمان افراد میسر می شود. در مکان های شلوغ و پرتردد استفاده از درب های اتوماتیک یک مزیت محسوب می شود. با توجه به میزان تردد افراد و افراد استفاده کننده می توان در مورد نظر را انتخاب کرد. درب های گردان را می توان به صورت ویترین دار نیز طراحی کرد.

کاربرد درب گردان

درب شیشه ای گردان به علت زیبایی برای ایجاد جذابیت بیشتر در ورودی های ساختمان های بزرگ استفاده می شود. با نصب درب گردان در ورودی، فضای مناسب برای خوش آمدگویی به مشتریان به وجود میاوریم. بنابراین کاربرد این درب بیشتر برای مراکز تجاری، هتل و ساختمان ها بزرگ است. این درب امکان کنترل ۱۰۰ در صدی تردد را به وجود می آورد. با استفاده از انواع درب شیشه ای گردان یا چرخشی به صورت ۳ لته یا ۴ لته و مدل های ویترین دار می توان میزان تردد را کنترل کرد.

مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

منو