سقف متحرک روف گاردن

اگر فضای بلااستفاده در منزل خود دارید می توانید یک فضای سبز بی نظیر طراحی کنید. اجرای سقف متحرک روف گاردن زیبایی منزل شما دو چندان می کند. سقف های شیشه ای متحرک، نور لازم برای حفظ فضای روف گاردن را فراهم می سازند و به شکلی طراحی می شوند که به واسطه یک ریموت آن را باز و بسته کنید.

درباره روف گاردن

روف گاردن ها مربوط به یک فضای بی استفاده در منزل یا ادارات هستند که به واسطه المان های طبیعت، در سبک های طبیعی و مصنوعی مانند یک باغ کوچک و زیبا، طبیعتی بکر را به شما هدیه می دهند. روف گاردن ها در سبک های متفاوتی اجرا می شوند. برخی از افراد حیاط خلوت خود را تبدیل به روف گاردن می کنند و برخی دیگر دوست دارند که از تراس خود یک محیط سرسبز و بی نظیر داشته باشند. در هر صورت بسیار مهم است که محیط طراحی شده در برابر باران و برف و بادهای شدید و همینطور نور مضر محافظت شود. سقف متحرک روف گاردن یکی از بهترین انتخاب در راستای رسیدن به هدفتان محسوب می شود.

 

طراحی روف گاردن

در طراحی روف گاردن ها معمولاً از گیاهان مختلف به همراه شلف های خاص و گلدان های ویژه استفاده می شود. دکوراسیون های چوبی و پی وی سی برای نظم بخشی بهتر استفاده می شود. از چمن های مصنوعی برای سبز کردن فضا استفاده می شود. روف گاردن های بزرگ دارای حوضچه های کوچک آب نیز هستند و نورپردازی های بی نظیر در طراحی آن دیده می شود. اما یک بخش بسیار مهم در طراحی این محیط، سقف متحرک روف گاردن است که به شما اجازه دهد روزهایی که هوا خوب است از ویتامین D خورشید استفاده کنید و روزهایی که هوا نامناسب است نیز سقف را در وضعیت بسته قرار دهید.

روف گاردن

اجزای ( دیتیل ) سقف متحرک روف گاردن

اجزای سقف متحرک روف گاردن شامل سازه است که فلزی بوده و می تواند شامل سبک های آهنی، آلومینیومی و همینطور ترکیبی از آلومینیوم و منیزیم باشد. این مدل از سازه های فلزی دارای موقعیت اجرای خوبی هستند.

نوع دوم پوشش سقف است که یکی از گزینه های مهم برای آن ورق های پلی کربنات و همینطور پارچه های پی وی سی و شیشه های لمینت و همینطور ساندویچ پانل ها هستند.

نوع سوم سیستم متحرکی است که برای حرکت روی ریل ها اجرا می شود و توسط ریموت کنترل ها مورد بررسی قرار می گیرد به طور کلی این مدل از سیستم های متحرک دارای دسته بندی های مخصوص هستند.

در صورتی که از سازه های فولادی استفاده شود، مقاومت آن متعادل بوده و شکل پذیری خوبی دارد و در برابر انفجار و دوام نیز رفتار خوبی از خود نشان می دهد. این مدل از سازه ها رنگ پذیری خوبی نیز دارند.

سقف متحرک روف گاردن

بیشترین تقاضا برای سقف متحرک روف گاردن، مدل های شیشه ای است. این موضوع به خاطر نیاز گیاهان به نور خورشید است. در واقع شیشه و طلق های پلی کربنات می توانند نور را از خود عبور دهند و برای گیاهان استفاده می شوند. این مدل سقف ها از شیشه های نشکن با بهترین کیفیت استفاده می کنند به طوری که سطح شیشه ها دارای موقعیت عبور نور به شکل فیلتر شده است. نورهای مضر و اشعه هایی که سبب سوختن گیاهان می شود از سقف عبور نمی کند و فیلتر سازی صورت می گیرد. سقف های متحرک روف گاردن در مدل های فلزی نیز طراحی می شود و طبق سلیقه شخص اجرا خواهد بود.

مشاوره رایگان

گروه صنعتی مدرن درب

همین حالا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مدرن درب بهره‌مند شوید.

مدرن درب از طراحی تا اجرا، برای خریدی با اطمینان در کنار شماست.

سقف متحرک روف گاردن
سقف متحرک روف گاردن

انواع مدل های سقف متحرک روف گاردن

یکی از مدل های سقف متحرک روف گاردن از جنس پارچه ای است که به نسبت قیمت ارزانتری دارد. جنس و رنگ پارچه به صورتی انتخاب می شود تا با محیط روف گاردن سازگار باشد. این مدل از سقف ها برای روف گاردن هایی که فضای کوچکی دارند بهترین گزینه محسوب می شود و سازوکار خاص خود را دارد.

مدل دیگر سقف های روف گاردن شیشه ای است که به واسطه شیشه های سکوریت نشکن خود شهرت زیادی دارد و در روف گاردن های مجتمع های تجاری، رستوران و کافی شاپ ها از این مدل استفاده می شود.

طلق های پلی کربنات دسته سوم از سقف های متحرک هستند که قیمت نسبتاً بالاتری دارند اما از نظر دوام بی نظیر هستند و در صورتی که قرار است مجموعه با بهترین استحکام طراحی و اجرا شود این طلق ها می توانند اثربخشی خوبی داشته باشند. معمولاً سقف های متحرک پلی کربنات غیر قابل اشتعال هستند و قابلیت کشش برای آنها به خوبی در نظر گرفته می شود. همینطور این محصولات بدون تغییر رنگ در بلند مدت مورد استفاده قرار می گیرند.

سقف متحرک روف گاردن
مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

خرید سقف متحرک روف گاردن

در زمان خرید سقف متحرک روف گاردن باید به محیطی که قرار است اجرا در آن صورت بگیرد دقت کنید. مثلاً سازه های آلومینیومی در محیط هایی که رطوبت زیادی دارند، زنگ می زند. مدل های آلومینیومی در برابر خوردگی مقاومت خوبی دارند و وزن آن نیز بسیار سبک تر هستند. رنگ سازه به صورت الکترواستاتیکی اجرا می شود و ضربه پذیری خوبی دارد.

سازه فلزی گالوانیزه همیشه بیشترین استقبال را به خود اختصاص می دهد و از تکنیک های خاصی برای این سازه استفاده می شود که به واسطه قطعات رزوه دار و همینطور عملیات سانتریفیوژ اجرا می شود.

قیمت سقف متحرک روف گاردن

قیمت سقف متحرک روف گاردن در ابتدا بر اساس سازه ای که در آن به کار رفته است تعیین می شود. سازه های فلزی گالوانیزه بیشترین قیمت را به خود اختصاص می دهند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در مدل های شیشه ای، جنس شیشه ای که استفاده شده است بسیار مهم است و همینطور سطح اکسیژن به کار رفته نیز اهمیت دیگری دارد.

درب اتوماتیک مدرن درب

تست مقاومت در مدرن درب

شما با سفارش سقف متحرک روف گاردن از مدرن درب می توانید محصولی دریافت کنید که تست های مهم در زمینه حفاظت از خوردگی و همینطور مقاومت در برابر تست کنترل ضخامت و بررسی کیفیت را پشت سر گذاشته است. از سوی دیگر می توانید محصول قابل رنگ آمیزی انتخاب کنید تا صرفه اقتصادی قابل قبولی داشته باشد.

سوالات متداول

روف گاردن ها مربوط به یک فضای بی استفاده در منزل یا ادارات هستند که به واسطه المان های طبیعت، در سبک های طبیعی و مصنوعی مانند یک باغ کوچک و زیبا، طبیعتی بکر را به شما هدیه می دهند. روف گاردن ها در سبک های متفاوتی اجرا می شوند. برخی از افراد حیاط خلوت خود را تبدیل به روف گاردن می کنند و برخی دیگر دوست دارند که از تراس خود یک محیط سرسبز و بی نظیر داشته باشند.

قیمت سقف متحرک روف گاردن در ابتدا بر اساس سازه ای که در آن به کار رفته است تعیین می شود. سازه های فلزی گالوانیزه بیشترین قیمت را به خود اختصاص می دهند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در مدل های شیشه ای، جنس شیشه ای که استفاده شده است بسیار مهم است و همینطور سطح اکسیژن به کار رفته نیز اهمیت دیگری دارد.

اجزای سقف متحرک روف گاردن شامل سازه است که فلزی بوده و می تواند شامل سبک های آهنی، آلومینیومی و همینطور ترکیبی از آلومینیوم و منیزیم باشد. این مدل از سازه های فلزی دارای موقعیت اجرای خوبی هستند. پوشش سقف و سیستم متحرکی است که برای حرکت روی ریل ها اجرا می شود نیز از سایر قطعات آن می باشد.

منو