كركره شفاف ضد سرقت

كركره شفاف ضد سرقت نوعي كركره هاي فروشگاهي هستند كه از مواد كامپوزيتي تركيبي با پايه پلي كربنات و فايبرگلاس تشكيل شدهاند. ابعاد قطعه كامپوزيتي cm 11 × cm 15 و كاملا شفاف است و توسط لوله آلومينيومي و يا استيل به هم متصل ميشوند و كركره را تشكيل ميدهند. پليمر فوق يكی از مقاوم ترين پليمرهاي دنيا در برابر ضربه و حرارت است و ضد گلوله مي باشد و با كليبر ۹ ميلي متر تست شده است

به دليل خواص منحصر به فرد كركره شفاف ضد سرقت و با تأييد پليس پيشگيری هم اكنون در بانكها، صرافيها، طلافروشی ها و بسياری از مراكز و اماكن حساس مورد استفاده قرار ميگيرد.

علاوه بر امنيت و حفاظت ويژه كركره شفاف ضد سرقت، تنوع رنگي شفاف در بيست رنگ و امكان درج آرم به كمك ليزر، موجب شده تا در فروشگاه های لوكس نيز استفاده گردد. از اين كركره هاي همچنين مي توان به عنوان حفاظ پنجره ويلاهای مسكوني، ورودي انبارهاي شيميايي، ورودي اتاق هاي كنترل فرمان، جداساز اتاقهاي كلرزني و … استفاده نمود. كاربرد اين كركرهها به عنوان حفاظ شعب با حذف حفاظ استيل داخلي و بالارفتن در طول روز، ديد كامل شعبه را به همراه دارد و به علاوه حفاظ مطمئنی برای شيشه است و از انداختن مواد مشتعله به داخل شعبه ممانعت ميكند.

براي اتوماتيك كردن كركره شفاف ضد سرقت به كمك رنج متنوعي از موتورها و در نظر گرفتن ابعاد كركره و ميزان تردد، نوع موتور كركره شفاف ضد سرقت با حداكثر كارايي مطلوب انتخاب ميگردد.

كركره شفاف ضد سرقت
مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

منو