سقف متحرک حیاط خلوت

ممکن است به دنبال سقف برای برخی از قسمت‌های منزل مانند حیاط خلوت باشید که از وسایل داخل آن در برابر عوامل طبیعی مانند: نور خورشید، باران، برف و … محافظت کنید. بهترین گزینه برای شما استفاده از سقف متحرک حیاط خلوت می‌باشد.

سقف متحرک حیاط خلوت چیست؟

ممکن است به دنبال سقف برای برخی از قسمت‌های منزل مانند حیاط خلوت باشید که از وسایل داخل آن در برابر عوامل طبیعی مانند: نور خورشید، باران، برف و … محافظت کنید. بهترین گزینه برای شما استفاده از سقف متحرک حیاط خلوت می‌باشد.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با سقف متحرک حیاط خلوت و انواع آن آشنا کنیم که هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید و سقف متحرک مناسب حیاط خلوت خود را خریداری نمایید.

با خرید سقف متحرک حیاط خلوت می‌توانید یک حریم برای خود داشته باشید و از لوازم داخل حیاط به خوبی محافظت کنید. به طور مثال برخی از افراد ماشین لباسشویی، گاز یا برخی دیگر از وسایل خود را در حیاط خلوت می‌گذارند و باید در برابر سرما و گرمای زیاد از آن‌ها مراقبت کنند که خراب نشوند. با وجود سقف کاذب حیاط خلوت دیگر نگران سرما و گرما نباشید و از وسایل خود محافظت کنید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی محصولات مدرن و جدیدی ساخته شده‌اند که بسیار کاربردی هستند و یک زندگی راحت و سرشار از آرامش را برای شما می‌سازند. به طور مثال سقف پاسیو ریلی یکی از این لوازم پرکاربرد می‌باشد که علاوه بر زیبایی که دارد، بسیار کاربردی است و می‌توانید هر زمان که دوست داشتید آن را باز یا بسته کنید. توجه داشته باشید که سقف ریلی پاسیو را می‌توانید به کمک ریموت و از راه دور کنترل کنید.

انواع سقف متحرک حیاط خلوت

سقف متحرک حیاط در انواع مختلفی ساخته شده است که می‌توانید آن‌ها را متناسب با حیاط خلوت خود انتخاب کنید. در این قسمت می‌خواهیم شما را با انواع سقف متحرک حیاط خلوت آشنا کنیم که به شرح زیر می‌باشند:

سقف متحرک حیاط پلی کربنات

این نوع سقف متحرک حیاط خلوت ویژگی‌های زیادی دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • مقاومت بالایی دارد و از قطعه‌های پلی کربنات و پروفیل‌های آلومینیومی بسیار محکمی ساخته شده است که ماندگاری بالایی دارند.
  • این نوع سقف متحرک در دو نوع متحرک و ثابت تولید شده است که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • این نوع سقف متحرک هیچ نوع آلودگی برای محیط ندارد و زیبایی خاصی دارد.
  • این نوع سقف دارای مجراهایی می‌باشد که مناسب روزهای برفی و بارانی زمستان است. به این صورت که هوای سرد و آب برف و باران از آن عبور نمی‌کند و محیطی امن برای شما ایجاد می‌کند.
  • با وجود اینکه بعد از نصب کردن این نوع سقف کاذب حیاط خلوت نمی‌توانید بیرون را ببینید، اما این نوع سقف امکان نوردهی زیادی دارد و می‌توانید از نور خورشید بهره‌مند شوید.
  • قیمت سقف متحرک حیاط بیشتر از سایر سقف‌های متحرک می‌باشد و مقاومت و ماندگاری بیشتری هم دارد.
  • از این نوع سقف متحرک برای حیاط خلوت، پاسیو، کتابخانه و آشپزخانه هم می‌توانید استفاده کنید.
  • اجرای سقف متحرک حیاط به کمک چسب‌های آکواریوم انجام می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توان آن را نصب کرد.
سقف متحرک حیاط خلوت

سقف متحرک حیاط پارچه‌ای

قیمت این نوع سقف متحرک نسبت به سقف‌های دیگر ارزان‌تر است و امکان خرید آن برای همگان وجود دارد.

توجه داشته باشید که این نوع سقف متحرک ماندگاری زیادی ندارد و در برابر باد، باران و برف‌های سنگین مقاومت ندارد.

اگر از سقف متحرک پارچه‌ای استفاده می‌کنید، بهتر است در فصل زمستان آن را جمع کنید که دچار مشکل نشوید. اجرای این نوع سقف متحرک حیاط خلوت کار راحتی می‌باشد و به زمان زیادی هم نیاز ندارد.

سقف متحرک حیاط حبابی

یکی دیگر از انواع سقف متحرک حیاط می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. برخی از ویژگی‌های این نوع سقف متحرک به صورت زیر می‌باشد:

این نوع سقف متحرک زیبایی خاصی دارد و زیبایی را با خود به ارمغان می‌آورد.
شفافیت بالایی دارد و شبیه به شیشه می‌باشد.
یکی از ویژگی‌های جالب و خاصی که این نوع سقف متحرک دارد، این است که اگر به هر دلیلی بشکند و خرد شود، به تیکه‌های تیز تبدیل نمی‌شود و هیچ خطری ندارد.
سقف متحرک حیاط حبابی در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بالایی دارد.
قیمت این نوع سقف متحرک حیاط خلوت از نوع شیشه‌ای آن کمتر است و کاملا به صرفه است.

مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

سقف متحرک شیشه‌ای حیاط

در این قسمت هم شما را با ویژگی‌های سقف متحرک شیشه‌ای حیاط خلوت آشنا می‌کنیم که به صورت زیر می‌باشند:

همانطور که از اسم آن مشخص است این نوع سقف متحرک از شیشه ساخته شده است. البته توجه داشته باشید که از شیشه سکوریت و فریم‌های آلومینیومی ساخته شده است.
این نوع سقف متحرک زیبایی شگفت انگیزی دارد و توجه همگان را به خود جلب می‌کند.
در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است و به راحتی خراب نمی‌شود.
شفافیت بسیار بالایی دارد و در برابر نور آفتاب هم این شفافیت را به خوبی حفظ می‌کند و آن را از دست نمی‌دهد. برخی از سقف‌های متحرک حیاط خلوت مانند سقف پلی کربنات، بعد از گذشت زمان رنگ اصلی آن‌ها تغییر می‌کند و زرد می‌شود.
اجرای سقف متحرک حیاط شیشه‌ای هزینه‌ی بالایی دارد. اما توجه داشته باشید که این نوع سقف متحرک ماندگاری بالایی دارد و مدت زیادی می‌توانید از آن استفاده کنید.
ممکن است فکر کنید که نحوه نصب و اجرای همه‌ی سقف‌های متحرک به یک صورت است اما این‌چنین نیست و اجرای سقف متحرک حیاط خلوت متناسب با نوع آن متفاوت می‌باشد.

توجه داشته باشید که اجرای سقف کاذب حیاط خلوت باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام گیرد و به تنهایی نمی‌توانید این کار را انجام دهید.

سقف متحرک حیاط خلوت
مشاوره رایگان

گروه صنعتی مدرن درب

همین حالا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مدرن درب بهره‌مند شوید.

مدرن درب از طراحی تا اجرا، برای خریدی با اطمینان در کنار شماست.

سقف متحرک حیاط خلوت

عوامل موثر در قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

اگر قصد خرید سقف متحرک دارید، بهتر است ابتدا نوع آن را مشخص کنید و عوامل موثر در قیمت آن را در نظر بگیرید که بتوانید یک سقف متحرک با کیفیت و ماندگار داشته باشید که بتوانید مدت‌ها از آن استفاده کنید. حال شما را با عوامل موثر در قیمت سقف متحرک حیاط آشنا خواهیم کرد که به صورت زیر می‌باشند:

  • نوع سقف متحرک یکی از عوامل مهمی می‌باشد که در قیمت آن تاثیر گذار است. پس بهتر است ابتدا نوع سقف متحرک مناسب با محیط خود را انتخاب کنید.
  • اندازه‌ی سقف متحرک هم در قیمت آن تاثیرگذار است. به این صورت که هر چقدر ابعاد سقف متحرک مورد نظر بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر است. توجه داشته باشید که هنگام خرید سقف متحرک، ابعاد و اندازه‌ی مکان مورد نظر توسط کارشناسان متخصص اندازه‌گیری می‌شود.
  • حمل سقف و جابجایی آن هم هزینه‌های مربوط به خود را دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.
  • نحوه نصب و اجرای سقف متحرک هم هزینه‌های مربوط به خود را دارد.
  • طراحی سقف متحرک و مدل آن هم تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. به طور مثال هزینه سقف ریلی پاسیو و سقف متحرک شیشه‌ای کاملا متفاوت می‌باشند و هر کدام از آن‌ها قیمت مربوط به خود را دارند.
  • توجه داشته باشید که سقف متحرک حیاط خلوت از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که به صورت زیر می‌باشند:
  1. رسیور: یک گیرنده است که با امواج رادیویی کار می‌کند و پالس‌هایی که از طرف ریموت فرستاده می‌شوند را شناسایی می‌کند.
  2. ریموت: به دو صورت دستی و چند کاناله وجود دارند. به طور مثال از ریموت‌های چند کاناله برای باز و بسته شدن چند سقف متحرک که در کنار یکدیگر هستند، استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که باز و بسته شدن سقف‌های متحرک به وسیله‌ی بازوهای هیدرولیکی و برقی انجام می‌گیرد.

سوالات متداول

با خرید سقف متحرک حیاط خلوت می‌توانید یک حریم برای خود داشته باشید و از لوازم داخل حیاط به خوبی محافظت کنید. به طور مثال برخی از افراد ماشین لباسشویی، گاز یا برخی دیگر از وسایل خود را در حیاط خلوت می‌گذارند و باید در برابر سرما و گرمای زیاد از آن‌ها مراقبت کنند که خراب نشوند.

نوع سقف متحرک یکی از عوامل مهمی می‌باشد که در قیمت آن تاثیر گذار است. پس بهتر است ابتدا نوع سقف متحرک مناسب با محیط خود را انتخاب کنید.
حمل سقف و جابجایی آن هم هزینه‌های مربوط به خود را دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.
نحوه نصب و اجرای سقف متحرک هم هزینه‌های مربوط به خود را دارد.

  1. سقف متحرک حیاط پلی کربنات
  2. سقف متحرک حیاط پارچه‌ای
  3. سقف متحرک حیاط حبابی
  4. سقف متحرک شیشه‌ای حیاط
منو