سقف متحرک رستوران

سقف متحرک رستوران از مدرن ترین سازه های به کار رفته برای سقف می باشد که امکان سرپوشیده و روباز بودن به صورت همزمان را برای این محیط ها فراهم می کنند. متریال به کار رفته در این سقف ها تنوع بسیار زیادی داشته و با توجه به شرایط آب و هوایی، بودجه در نظر گرفته شده برای کار و همچنین اندازه و ابعاد سقف یکی از انواع سقف های شیشه ای، پلی کربنات و پارچه ای و همچنین ساندویچ پنل مورد استفاده قرار می گیرد. مدرن درب به عنوان یکی از تیم های فعال در حوزه ساخت قفسه متحرک برای رستوران در ادامه به معرفی ویژگی ها، مزایا و معایب و همچنین قیمت و نکات مهم در خرید آن ها اشاره خواهد داشت.

سقف متحرک رستوران چیست؟

به دلایل مختلف از قبیل استفاده از فضای روباز رستوران ها و افزایش ظرفیت سالن ها و همچنین لذت بردن از مناظر زیبای آسمان و سرپوشیده شدن آن در روزهای بارانی، سقف های متحرک طراحی و تولید شده اند. این سقف ها همان طور که از نامشان مشخص است متحرک و جمع شونده بوده و انرژی مورد نیاز برای کنترل عملکرد آنها توسط موتور الکتریکی تامین می گردد. به عبارت دیگر، سقف های متحرک برای رستوران ها به مجموعه ای از سقف ها گفته می شود که دارای بدنه پارچه ای، شیشه ای یا پلی کربنات می باشد که موتور الکتریکی بر روی آنها نصب بوده و با فشردن دکمه ریموت باز و بسته میشوند.

به منظور افزایش مقاومت این سقف ها، بدنه و قاب فلزی بسیار مقاوم در برابر وزن سنگین سازه، ضربه و همچنین نم و رطوبت استفاده می گردد. سپس از شیشه های ضخیم لمینت یا سکوریت نشکن با ضخامت زیاد یا پارچه های پی وی سی و همچنین از پلی کربنات و ساندویچ پنل برای بخش متحرک و پوشش اصلی سقف استفاده می شود.

انواع سقف متحرک برای رستوران

در سالهای اخیر استفاده از سقف های متحرک در استخر، روف گاردن و گلخانه ها و همچنین کافی شاپ و رستوران ها کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل تنوع در طراحی آنها نیز تغییرات زیادی بوجود آمده و در حال حاضر حق انتخاب بالایی برای این سازه ها وجود دارد. به عنوان مثال، بر اساس جنس پوشش به کار رفته برای این سازه ها می توان آنها را در گروه های زیر تقسیم بندی نمود:

سقف متحرک رستوران

سقف متحرک شیشه ای

زیباترین و مدرن ترین نوع سقف های متحرک دارای پوششی از شیشه های لمینت یا سکوریت نشکن می باشند که درون قاب های فلزی بسیار مقاوم قرار میگیرند. این سقف ها از چند تایل و لت جدا از هم تشکیل شده و در ریل قرار گرفته و به صورت کشویی باز و بسته میشوند. موتور به کار رفته برای این سقف ها با توجه به وزن و اندازه و ابعاد شیشه ها انتخاب می گردد. به عنوان مثال، برای سقف هایی که وزن زیادی ندارند از موتورهای تیوبلار یا استوانه ای استفاده می شود.

سقف متحرک پارچه ای

از ارزان ترین نوع سقف های مناسب برای فضای روباز رستوران و کافی شاپ ها می توان به سقف هایی اشاره نمود که پارچه ای می باشند. سقف پارچه ای متحرک برای رستوران ها اغلب از پارچه های پی وی سی تشکیل شده و نوع برزنتی آنها مقاومت بسیار کمی داشته و به همین دلیل کاربرد زیادی ندارد. سقف های پارچه ای نسبت به نوع شیشه ای قیمت بسیار ارزان تری دارند و راه اندازی آنها نیز زمان زیادی نیاز نخواهد داشت، اما از نظر زیبایی، مقاومت و کارایی در سطح پایین تری قرار گرفته اند.

مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

سقف پلی کربنات متحرک رستوران

سقف های پلی کربنات از نمونه های بسیار کاربردی و البته مشابه به سقف های شیشه ای می باشند که برای رستوران ها و همچنین گلخانه و استخرهای روباز مورد استفاده قرار می گیرند. این سقف ها مقاومت بسیار بالایی داشته و شفاف بودن سقف باعث می شود تا چشم انداز زیبایی در محیط ایجاد شده و در عین حال قیمت آنها نیز ارزان تر از شیشه می باشد.

مزایای سقف متحرک رستوران

از مهم ترین مزایای موجود در این سقف ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

در ساخت سقف متحرک رستوران، علاوه بر بدنه و پوشش اصلی از قاب فلزی بسیار مقاوم، موتور، ریموت و یراق آلات استفاده می شود. به همین دلیل باز و بسته شدن آنها بسیار آسان و از راه دور قابل انجام می باشد.
با توجه به شرایط محیط می توان بر روی سقف از چراغ های ال ای دی استفاده نمود.
بر اساس نوع آب و هوایی و خواسته مشتری، سقف قابل باز و بسته شدن می باشد.
تنوع در این سقف ها بسیار زیاد بوده و بر اساس میزان بودجه، شرایط محیط می توان گزینه های مختلفی را انتخاب کرد.
شیشه و سایر متریال های به کار رفته در این سقف ها از ورود اشعه های مضر خورشید جلوگیری می کنند.

سقف متحرک رستوران
مشاوره رایگان

گروه صنعتی مدرن درب

همین حالا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مدرن درب بهره‌مند شوید.

مدرن درب از طراحی تا اجرا، برای خریدی با اطمینان در کنار شماست.

۳ نکته درباره سقف متحرک رستوران

عدم اطلاع از ویژگی های این سقف ها و انتخاب اشتباه آنها در نهایت باعث میشود تا نه تنها سقف کارایی مناسبی نداشته باشد، بلکه ضرر و زیان مالی زیادی را ممکن است منجر شود. به منظور انتخاب و خرید سقف متحرک رستوران با بهترین کارایی لازم است چند نکته مهم مد نظر قرار گرفته شود که عبارتند از:

متریال مورد استفاده برای سقف باید بر اساس شرایط محیط از نظر آب و هوا، نوسانات دمایی و میزان وزش باد و اندازه و ابعاد انتخاب گردد.
به همان اندازه که زیبایی سقف مهم است، مقاومت قاب و بدنه اصلی حائز اهمیت می باشد. لذا پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما از کیفیت بدنه و ضد زنگ بودن و قدرت تحمل بالای آنها در برابر وزن اطمینان حاصل کنید.
ارزان بودن را تنها ملاک برای انتخاب و خرید در نظر نگیرید. در بسیاری از مواقع دلیل کاهش قیمت این سقف ها استفاده از موتورهای نامرغوب و تقلبی می باشد که تاثیر زیادی بر کاهش کارایی سقف خواهد داشت.

قیمت سقف متحرک رستوران

قیمت های ارائه شده برای این سقف ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل سوالاتی برای مشتریان در این زمینه ممکن است بوجود آید. نکته بسیار مهم در تعیین قیمت سقف متحرک رستوران، جنس پوشش اصلی به کار رفته برای آنها می باشد. به عنوان مثال، شیشه گران ترین متریال و پارچه ارزن ترین گزینه می باشد که هر یک نیز دارای زیر مجموعه های زیادی بوده و بر همین اساس قیمت ها تغییر می کند. نوع موتور و برند تولید کننده آنها از دیگر مواردی می باشد که منجر به افزایش یا کاهش قیمت ها می گردد. برای استعلام قیمت می توانید با مجموعه مدرن درب تماس بگیرید.

خرید سقف متحرک رستوران ساخت مجموعه مدرن درب

گروه مدرن درب یکی از نام های شناخته شده در حوزه ساخت سقف متحرک برای رستوران و سایر فضاهای روباز می باشد که تلفیقی از کیفیت و قیمت مناسب و کارایی بالا محصولات را با هم ارائه داده است. برای خرید سقف های برقی از این مجموعه می توانید با شماره های تلفن پایین صفحه تماس بگیرید.

سوالات متداول

سقف متحرک رستوران از مدرن ترین سازه های به کار رفته برای سقف می باشد که امکان سرپوشیده و روباز بودن به صورت همزمان را برای این محیط ها فراهم می کنند.

متریال به کار رفته در این سقف ها تنوع بسیار زیادی داشته و با توجه به شرایط آب و هوایی، بودجه در نظر گرفته شده برای کار و همچنین اندازه و ابعاد سقف یکی از انواع سقف های شیشه ای، پلی کربنات و پارچه ای و همچنین ساندویچ پنل مورد استفاده قرار می گیرد.

به منظور افزایش مقاومت این سقف ها، بدنه و قاب فلزی بسیار مقاوم در برابر وزن سنگین سازه، ضربه و همچنین نم و رطوبت استفاده می گردد. سپس از شیشه های ضخیم لمینت یا سکوریت نشکن با ضخامت زیاد یا پارچه های پی وی سی و همچنین از پلی کربنات و ساندویچ پنل برای بخش متحرک و پوشش اصلی سقف استفاده می‌شود.

منو