سقف متحرک استخر

ساخت استخر در محیط های سرپوشیده معمولاً با هزینه زیادی همراه است به همین دلیل می توان در محیط باز اقدام به احداث استخر اما با سقف متحرک داشت.

سقف متحرک استخر چیست؟

ساخت استخر در محیط های سرپوشیده معمولاً با هزینه زیادی همراه است به همین دلیل می توان در محیط باز اقدام به احداث استخر اما با سقف متحرک داشت. سقف متحرک استخر همانطور که از اسمش مشخص است باز و بسته می شود و در روزهایی که وضعیت آب و هوایی مناسب است می توان از زیبایی محیط نیز استفاده کرد. این مدل از سقف ها فضای بسیار کمی اشغال می کنند و دارای حالات مختلفی هستند. این مدل از سقف ها یک عایق مناسب برای روزهای بسیار سرد و بسیار گرم سال محسوب می شود و همینطور استخر را از آلودگی حفظ می کند و گزینه بی نظیری محسوب می شود.

انواع سقف متحرک استخر

یکی از مدل های سقف متحرک استخر از نوع پلی کربنات هستند. این مدل سقف ها به صورتی طراحی شده اند که از شیشه های دوجداره در بخش بالایی استفاده شده است و سبب می شود که آسمان رویت شود سازه این مدل از سقف ها بسیار زیبا و البته حساس است. نوع دیگری از سقف متحرک برای استخر وجود دارد که به صورت ریلی است و وقتی از آن استفاده می شود به واسطه ریل های جدا شده باز و بسته می شود. این سبک از سَقف ها برای استخرهای کوچک گزینه خوبی هستند.

سقف ریلی استخر

یکی از مدل های سقف متحرک استخر، در لیست مدل های ریلی طراحی می شود. در این مدل از سقف ها معمولاً از نوع سقف ثابت با شیشه های ریلی بازشو استفاده می شود که جلوه ای ویژه به استخر می بخشد البته استفاده از متریال های دیگر به غیر از شیشه نیز اجرا می شود. سقف های متحرک نوع ریلی سر و صدای کمتری ایجاد می کند و به نوبه خود روانتر بز می شود. عمولاً این مدل از سقف ها برای برخی از استخر های ویلا گزینه بسیار خوبی است و می تواند سازوکار بی نظیری داشته باشد. ارزیابی ها نشان می دهد که سقف های ریلی استخر بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند.

سقف متحرک استخر

سقف استخر باغ

سقفی که برای استخر باغ اجرا می شود به واسطه سطح پوشش و موقعیتی که دارد در نظر گرفته می شود. به طور کلی این سقف ها بر اساس سطح ابعاد و همینطور نوع پوشش دسته بندی می شود. جنس ثابتی که برای سقف استخر باغ در نظر گرفته می شود پلی کربنات های دو جداره است که پوشش و آب بند های مخصوص دارند و در صورتی که از شیشه برای زیبایی بیشتر استفاده شود معمولاً شیشه های نشکن یا سکوریت استفاده می شود که موقعیت ریلی و متحرک دارند. ابعادی که برای استخرهای داخل باغ در نظر گرفته می شود متفاوت است و سبک اجرای سقف متحرک استخر نیز برای هر ابعاد قابل قبول است. اینطور که مشخص است دیوارهای استخر نیز می تواند طبق سلیقه از جنس و پوشش متفاوتی باشد تا زیبایی کار ده برابر شود.

روکش استخر

مواد اولیه سازنده برای روکش استخر و یا پوشش سقف آن بسیار مهم است به هر صورت باید از روکشی استفاده شود که بتواند با هر شرایط آب و هوایی سازگار باشد. اینطور که مشخص است که رنگ های متفاوتی برای روکش های استخر در نظر گرفته می شود و مقاومت بالایی در برابر شکستگی دارند.

لایه های پلی کربنات استفاده شده به صورتی است که تحمل و مقاومت تا ۱۲۰ درجه حرارت را دارند و همینطور هیچ آسیبی به مواد اولیه وارد نمی شود. با کیفیت بودن پلی کربنات و سازه های آهنی که استفاده می شود سبب می شود که موقعیت فرسایش برای سقف بسیار کاهش یابد و در نهایت سازه های آهنی با پوشش های مخصوص پلی کربنات همراه شود. اینطور که مشخص است کنترل از راه دور این مدل از سقف ها خود یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

 

مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

خرید سقف متحرک استخر

شما می توانید اقدام به خرید سقف متحرک استخر با قیمت مناسب و کیفیت عالی نمایید. جنس به کار رفته برای این محصول از بهترین مواد اولیه بوده و دوام آن در سطح بالایی ارزیابی شده است. شرایط خرید اینترنتی و مشاوره های لازم نیز فراهم شده است.

تفاوت سقف متحرک استخر برقی و دستی چیست؟

برخی از مدل های سقف متحرک استخر دارای هندل های دستی هستند که به واسطه هندل ها سقف باز و بسته می شود، این مدل به نسبت مدل های برقی ارزانتر هستند اما نیاز به حضور شخصی است تا روش کار با هندل های دستی را بلد باشد اما در مدل های برقی دیگر نیاز به هیچ فشار و زحمتی نبوده و از ریموت کنترل و یا از کلید مخصوص استفاده می شود و به محض زدن سقف باز و بسته می شود و یکی از بهترین و جدیدترین مواردی است که با تقاضای زیادی همراه بوده است.

سقف متحرک استخر
مشاوره رایگان

گروه صنعتی مدرن درب

همین حالا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مدرن درب بهره‌مند شوید.

مدرن درب از طراحی تا اجرا، برای خریدی با اطمینان در کنار شماست.

سقف متحرک استخر

قیمت سقف متحرک استخر

قیمت گذاری برای سقف متحرک استخر روباز به واسطه نوع متریال به کار رفته تعیین می شود. در صورتی که سقف با شیشه ترکیب شده باشد، نوع شیشه و میزان کیفیت آن در قیمت نهایی اثر گذار است از سوی دیگر جنس پلی کربنات به کار برای سقف متحرک ابه صورتی است که سبب می شود تا شخص بتواند سطح اجرای درستی برای آن در نظر بگیرد. اینطور که ارزیابی ها نشان می دهد قیمت این محصول بر اساس مدل های برقی و دستی نیز دسته بندی می شود و قیمت گذاری ها در سطح متفاوتی هستند.

با مدرن درب خرید آسوده ای داشته باشید

مدرن درب با تیم تخصصی و کارآمد خود توانسته در زمینه تولید و عرضه انواع سقف های متحرک به خصوص سقف متحرک استخر بهترین عملکرد را داشته باشد. گروه خدمات فنی و تکنسین های مدرن درب همیشه برای خدمت رسانی آماده هستند و تمامی جوانب ایمنی در زمان نصب و اجرا در نظر گرفته می شود. خوشبختانه طبق تقاضای خوبی که در خصوص سقف های استخر متحرک دیده می شود، تیم فروش مدرن درب در نظر دارند که این محصول را با قیمتی مناسب تر از قبل ارائه دهند تا سطح رضایت برای خریداران بیشتر شود و موقعیت خرید نیز برای افراد بیشتری فراهم شود و نتیجه بخش باشد.

سوالات متداول

ساخت استخر در محیط های سرپوشیده معمولاً با هزینه زیادی همراه است به همین دلیل می توان در محیط باز اقدام به احداث استخر اما با سقف متحرک داشت. سقف متحرک استخر همانطور که از اسمش مشخص است باز و بسته می شود و در روزهایی که وضعیت آب و هوایی مناسب است می توان از زیبایی محیط نیز استفاده کرد. این مدل از سقف ها فضای بسیار کمی اشغال می کنند و دارای حالات مختلفی هستند.

سقف متحرک استخر دارای ۲ نوع پلی کربنات و ریلی است. مدل پلی کربنات به صورتی طراحی شده است که از شیشه های دوجداره در بخش بالایی استفاده شده و سبب رویت آسمان شود. در مدل ریلی نیز، سقف به واسطه ریل های جدا شده باز و بسته می شود. این سبک از سقف ها برای استخرهای کوچک گزینه بهتری هستند.

جنس ثابتی که برای سقف استخر باغ در نظر گرفته می شود پلی کربنات های دو جداره است که پوشش و آب بند های مخصوص دارند و در صورتی که از شیشه برای زیبایی بیشتر استفاده شود معمولاً شیشه های نشکن یا سکوریت استفاده می شود که موقعیت ریلی و متحرک دارند.

منو