سقف متحرک حیاط

فرض کنید قادر باشید که تنها با یک دکمه بتوانید سقف بالای سر خود را حرکت دهید و آسمان پیش چشم شما پدیدار شود! سقف متحرک حیاط دقیقاً همین کار را برای شما انجام می دهد. سقف حیاط در واقع یک سیستم پوشش قابل تنظیم و همینطور متحرک است که از سازه های فلزی مجهز به موتور تشکیل شده است و همینطور دارای تیغه آلومینیومی یا شیشه ای است. در برخی از مدل ها از پی وی سی محرکه و همینطور متریال هایی استفاده می شود تا سیستم روشنایی مناسبی داشته باشند. این مدل از سقف ها در برابر تابش آفتاب و همینطور برف و باد بسیار مقاوم هستند و همه اصول اولیه برای یک سقف متحرک استاندارد برای آنها اجرا شده است.

سقف متحرک حیاط چیست؟

سقف متحرک حیاط در مدل های شیشه ای و طلق پلی کربنات، کیفیت بی نظیری دارد به طوری که در ایجاد امنیت منزل نیز اثر بخش است.

فروش سقف حیاط در تهران

فروش سقف متحرک حیاط در تهران با بهترین قیمت و شرایط استاندارد فراهم شده است. مدل های اتوماتیک این روزها بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند و جایگزین سایبان های قدیمی شده اند. شما می توانید سقف متحرک را با بهترین پوشش های روز خریداری نمایید. مدل های آلومینیومی، شیشه ای، پارچه ای در ابعاد و طرح بندی مختلف فراهم شده است و هر یک از نظر ساختار بسیار عالی هستند. خوشبختانه این محصولات به شکلی طراحی شده اند که برای حیاط های کوچک و بزرگ نیز استفاده می شوند. در تهران استفاده از سقف حیاط سبب می شود تا روشنایی آسمان استفاده شود اما آلودگی ها وارد محیط نشود.

اجرا و نصب سقف متحرک حیاط

نصب سقف متحرک حیاط نیاز به محاسبه محیط حیاط، وضعیت دیوارهای کناری و همینطور شکل هندسی حیاط دارد و محاسبات باید توسط تیم خبره صورت بگیرد.

اجزای سقف متحرک حیاط

یکی از مهمترین اجزای به کار رفته برای سقف متحرک حیاط، پروفیل های آلومینیومی هستند، همینطور از پوشش سقف متحرک تاشونده نیز در آنها استفاده شده است و موتور و سیستم های محرکه مخصوصی دارند. از سایر اجزای به کار رفته برای سقف های متحرک حیاط می تواند به یراق آلات و اتصالات نیز اشاره کرد که هر یک بر اساس موقعیت محیط اجرا می شوند.

در صورتی که از سقف حیاط متحرک اتوماتیک استفاده کنید، دستگاه دارای سنسور حساس به محیط است به طوری که به واسطه ریموت کنترل باز و بسته می شود و در زمان بارش برف و باران به صورت خودکار عمل می کند. در مدل های پیشرفته تر شرایط برای تنظیم در برخی مواقع نیز وجود دارد و سطح هوشمندی دستگاه بسیار بالا است. قابلیت اتصال به سیستم هوشمند ساختمان بی ام اس یکی دیگر از مزایای سقف حیاط متحرک اتوماتیک محسوب می شود.

سقف متحرک حیاط

انواع سقف متحرک حیاط

سقف متحرک حیاط در مدل های پارچه ای، آلومینیومی و شیشه ای طراحی شده است. مدل های شیشه ای زمانی استفاده می شود که نیاز به نورگیر باشد. در صورتی که محیط با تابش شدید نور خورشید و یا باران های اسیدی همراه است مدل های آلومینیومی بهتر از پارچه ای هستند. برای محیط های خشک سقف متحرک حیاط پارچه ای گزینه خوبی محسوب می شود. از یاد نبرید که این محصول به طور کلی دارای موقعیت اجرای بی نظیری است و می تواند برای حیاط های خانه های قدیمی نیز در سبک های پرگولا اجرا شود و بسیار جذاب هستند.

سقف نورگیر

سقف متحرک حیاط شیشه ای، نورگیر ترین مدلی هستند که در این سازوکار اجرا می شود. نوع شیشه به کار رفته از کیفیت بی نظیری برخوردار است و به شکلی اجرا می شود که بتوانید حداکثر نور مفید را از محیط کسب کنید. معمولاً برای این مدل سقف ها شیشه ها در سبک های باز و بسته شو استفاده می شود. شیشه هایی که بازشو هستند به نسبت مدل های دیگر گزینه بهتری محسوب می شوند. البته دقت کنید که این مدل از سقف ها معمولاً برای حیاط هایی که بسیار تاریک بوده و با کمبود نور همراه هستند انتخاب خوبی است.

همینطور می توان از طبق های پلی کربنات نیز به جای شیشه استفاده کرد که هم مقاومت بالایی دارند و هم از نظر شفافیت بسیار عالی هستند و خطر شکست برای این سقف ها کمتر است. تایل های استفاده شده در مدل های شیشه ای از نوع سکوریت هستند.

مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

تفاوت سقف متحرک حیاط با سقف کاذب حیاط چیست؟

سقف های کاذب در سبک های قدیمی اغلب ثابت بودند اما امروزه این محصول به نسبت مدل های دیگر متحرک نیز طراحی و اجرا می شود. طراحی که برای سقف کاذب در نظر گرفته می شود سبب می شود که در زمینه متحرک بودن کمی دچار محدودیت شود مثلاً استفاده از ورق های گچی سبب می شود تا شرایط متحرک بودن از سقف گرفته شود اما سقف حیاط متحرک یکی از بهترین محصولاتی هستند که می توانند اجرا شده و نیاز مشتری را برطرف سازد.

قیمت سقف متحرک حیاط

موضوع مهم در راستای سفارش سقف حیاط این است که چطور قیمت نهایی کار را بررسی کنیم. دقت کنید که در ابتدا باید در مورد پوشش به کار رفته روی سازه های سقف متحرک سوال کنید. این پوشش خود بخش مهمی از هزینه ها را در بر می گیرد و بسیار مهم است. البته باید بدانید که نوع پوشش به کار رفته برای برخی از محیط ها تنوع کمتری دارد.

موضوع دیگر قیمت موتوری است که برای سقف حیاط متحرک اتوماتیک برقی استفاده می شود، موتورها از نظر قیمت و شرایط با هم فرق دارند و هر یک به واسطه کیفیت قیمت گذاری می شوند. پیچ و مهره و یراقات و همینطور اتصالات به کار رفته در سقف های متحرک از دیگر مواردی هستند که در قیمت نهایی اثر گذار است. نوع سازه نیز سبب می شود که در هزینه ها تغییراتی ایجاد شود.

سقف متحرک حیاط با سقف کاذب حیاط

انتخاب با خودتان است!

وقتی مدرن درب را انتخاب می کنید در واقع انتخاب با خودتان است! می توانید بهترین سبک از سقف متحرک حیاط را که در ذهن خود دارید اعلام کنید تا گزینه ای مشابه به آن برای شما فراهم شود. شما می توانید از جدیدترین طرح های سقف حیاط متحرک در سایت مدرن درب دیدن کنید.

 

مشاوره رایگان

گروه صنعتی مدرن درب

همین حالا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مدرن درب بهره‌مند شوید.

مدرن درب از طراحی تا اجرا، برای خریدی با اطمینان در کنار شماست.

سقف متحرک حیاط با سقف کاذب حیاط
سقف متحرک حیاط

سوالات متداول

در ساخت سقف متحرک حیاط، از قطعات مختلفی مانند پروفیل های آلومینیومی، پوشش سقف متحرک تاشونده، موتور و سیستم های محرکه مخصوص استفاده می شود. از سایر اجزای به کار رفته برای سقف متحرک حیاط می تواند به یراق آلات و اتصالات نیز اشاره کرد که هر یک بر اساس موقعیت محیط اجرا می شوند.

سقف های کاذب در سبک های قدیمی اغلب ثابت بودند اما امروزه این محصول به نسبت مدل های دیگر متحرک نیز طراحی و اجرا می شود. طراحی که برای سقف کاذب در نظر گرفته می شود سبب می شود که در زمینه متحرک بودن کمی دچار محدودیت شود مثلاً استفاده از ورق های گچی سبب می شود تا شرایط متحرک بودن از سقف گرفته شود اما سقف حیاط متحرک یکی از بهترین محصولاتی هستند که می توانند اجرا شده و نیاز افراد را برطرف سازد.

عوامل مختلفی مانند پوشش به کار رفته روی سازه های سقف متحرک، قیمت موتور، نوع سازه و پیچ و مهره و یراقات و همینطور اتصالات به کار رفته در سقف های متحرک از دیگر مواردی هستند که در قیمت نهایی اثر گذار است. برای اطلاع از قیمت انواع سقف های متحرک می توانید با کارشناسان ما در مدرن درب تماس حاصل نمایید.

منو