سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای یکی از انواع سقف های متحرک هستند که از جنس پارچه های مخصوصی بوده و البته مدل بندی های مختلفی دارند.

سقف متحرک پارچه ای چیست؟

سقف متحرک پارچه ای یکی از انواع سقف های متحرک هستند که از جنس پارچه های مخصوصی بوده و البته مدل بندی های مختلفی دارند. این مدل از سقف های متحرک در برخی از طراحی های خود بسیار لوکس بوده و براق هستند. یکی از جدیدترین مدل های سقف متحرک پارچه ای، مدل لوس است که در آن از آخرین پیشرفت های روز دنیا استفاده شده است. به ظاهر این سقف که نگاه کنید بسیار مدرن بوده و براق است و گوشه های آن واضح بوده و با ظرافت خاصی طراحی شده است. این مدل از سقف ها به طور کلی به واسطه صفحه های متحرک پارچه ای طراحی شده است و طبق نظر مشتریان با کمی تغییر نیز قابل اجرا است. سقف متحرک پارچه ای یک محصول بی نظیر برای محیط های باز است که فضای کمی اشغال می کند و نوع ریل های جمع شونده و جنس پارچه به کار آن کاملاً متفاوت و طبق نظر و سلیقه مشتری انتخاب و اجرا می شود.

اجرای سقف متحرک پارچه ای

یکی از جدیدترین اجرای سقف متحرک پارچه ای در مدل های سقف اتوماتیک با پارچه های تمام براق است که از پوشش پی وی سی بسیار مرغوب در آن استفاده شده است. این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف مثل باران و برق و باد و همینطور تابش مستقیم نور خورشید بسیار مقاومت می کند. اجرای سقف متحرک پارچه ای نیاز به بررسی محیط دارد و می بایست جنس پارچه ای که انتخاب می شود با شرایط آب و هوایی منطقه بررسی شود. نوع دوخت پارچه ها اهمیت زیادی در دوام محصول دارد.

سقف متحرک پارچه ای مناسب چه مکان هایی است؟

اجرای سقف متحرک پارچه ای برای کافه ها و فضاهای باز و رستوران ها بسیار دیده می شود و به واسطه صفحه های متحرک پارچه ایی که دارد می تواند فضای کمی پس از بسته شدن اشغال نماید. این مدل از سقف ها در مناطق ساحلی نیز اجرا می شود و با توجه به رنگ بندی بی نظیر خود می تواند فضایی بسیار زیبا فراهم سازد.

 

سقف متحرک پارچه ای

سقف پارچه ای حیاط

سقف متحرک پارچه ای برای حیاط به واسطه فضای محدود حیاط گزینه بسیار خوبی است و نقش آلاچیق های سیار را ایفا می کند. در این مدل از سقف ها از پارچه هایی استفاده می شود که معمولاً ضد آب هستند و سبب می شود تا مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب یا باران های اسیدی داشته باشند. این مدل از سقف ها در حیاط منزل در ابعاد و مدل بندی های بسیار جذاب ارائه می شود.

مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

سقف متحرک پارچه ای ریموت دار

در مدل های جدیدتر از سقف متحرک پارچه ای، سبک ریموت دار طراحی شده است. ریموت کنترل هایی که با یک دکمه به سقف دستور باز و بسته شدن و در واقع جمع شدن پارچه را می دهند و دیگر نیاز به تلاش دستی برای باز و بسته کردن نیست. سیستم هوشمندی که برای ریموت ها استفاده می شود سبب می شود تا محصولی تمام اتوماتیک داشته باشید که بهترین عملکرد را دارد و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از فضای موجود استفاده خوبی نمایید.

جنس سقف متحرک پارچه ای

پوشش محافظت شده ای برای سقف متحرک پارچه ای در نظر گرفته می شود که سبب می شود در فضای باز محافظت خوبی در برابر اشعه فرابنفش داشته باشد و در مقابل گرما و کیفیت بسیار عالی است و می تواند یک پوشش بی نظیر باشد. جنس پارچه به کار رفته در سقف متحرک پارچه ای معمولاً پارچه پلی استر با روکش های پی وی سی از نوع ضد آب بوده و دارای رنگ بندی های مختلفی است و همینطور میله های پشتیبانی و ریل جلوی آن در دسترس است.

سقف متحرک پارچه ای
سقف پارچه ای متحرک

تفاوت سقف پارچه ای متحرک با ثابت؟

سقف متحرک پارچه ای به نسبت ثابت زیبایی بی نظیری دارند و در واقع انعطاف پذیری در ظاهر این مدل از سقف ها بسیار مهم است.

مقاومت سقف متحرک پارچه ای به واسطه باز و بسته شدن مکرر بخش پارچه ای، بیشتر است و همینطور در برابر باد و باران و نور خورشید بهترین عملکرد را دارد.

موضوع جالب اینکه اجرای سقف متحرک پارچه ای با طول ۱۰ متر فراهم است و عرض آن نیز نامحدود و طبق سلیقه مشتری در نظر گرفته می شود.

در مکان هایی مانند محوطه های باز رستوران ها و کافی شاپ ها و همینطور هتل ها که نیاز است سقف باز و بسته شود، استفاده سقف متحرک پارچه ای فضای کمتری اشغال می کند و هم سبب می شود تا در زمان نیاز سقف مورد نظر اجرا شود.

نکات مهم در خرید سقف متحرک پارچه ای

در هنگام خرید سقف متحرک پارچه ای در ابتدا باید به تیغه ها و پروفیل های به کار رفته در آن دقت کنید که از چه جنس و کیفیتی برخوردار هستند. همینطور می بایست میزان مقاومت پارچه به کار رفته در این مدل از سف ها را بسنجید. سعی کنید از پارچه هایی استفاده کنید که گرد و غبار کمتری را به خود میگیرند این مدل از محصولات به طور کلی تا مدت ها می توانند استفاده شوند. در صورتی که موقعیت منطقه ای شما پر بارش است باید شرایط تحمل باران های اسیدی نیز ارزیابی شود. نوع دوخت و کیفیت دستگاه های دوخت نیز موضوع پر اهمیتی است.

 

مشاوره رایگان

گروه صنعتی مدرن درب

همین حالا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مدرن درب بهره‌مند شوید.

مدرن درب از طراحی تا اجرا، برای خریدی با اطمینان در کنار شماست.

قیمت سقف پارچه ای متحرک

قیمتی که برای سقف متحرک پارچه ای در نظر گرفته می شود در ابتدا بر اساس نوع دستی و اتوماتیک و پس از آن طبق جنس پارچه و پروفیل های به کار رفته ارزیابی می شود. در صورتی که جدیدترین مدل محصول را نیاز داشته باشید می بایست هزینه کمی بیشتری پرداخت کنید. جنس پارچه و مقاومت آن در برابر گرما موضوع مهمی در قیمت گذاری این محصول است.

سقف متحرک پارچه از کجا بخریم؟

مدرن درب با سالها سابقه در زمینه انواع سقف های متحرک می تواند بهترین مشاوره های پیش از خرید را برای شما فراهم سازد. جدیدترین سبک های سقف متحرک پارچه ای از سوی تیم مدرن درب در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید دقیقاً همان سبکی که مورد نظر دارید را تهیه کنید. خوشبختانه این محصول در دسته بندی های متفاوتی ارزیابی می شود و قیمت آن به نسبت پلی کربنات ها ارزانتر است.

سوالات متداول

سقف متحرک پارچه ای یکی از انواع سقف های متحرک هستند که از جنس پارچه های مخصوصی بوده و البته مدل بندی های مختلفی دارند. این مدل از سقف های متحرک در برخی از طراحی های خود بسیار لوکس بوده و براق هستند.

قیمتی که برای سقف متحرک پارچه ای در نظر گرفته می شود در ابتدا بر اساس نوع دستی و اتوماتیک و پس از آن طبق جنس پارچه و پروفیل های به کار رفته ارزیابی می شود.

سقف متحرک پارچه ای به نسبت ثابت زیبایی بی نظیری دارند و در واقع انعطاف پذیری در ظاهر این مدل از سقف ها بسیار مهم است. از سمتی مقاومت سقف متحرک پارچه ای به واسطه باز و بسته شدن مکرر بخش پارچه ای، بیشتر است و همینطور در برابر باد و باران و نور خورشید بهترین عملکرد را دارد.

منو