درب اتومات این روم

درب اتومات این روم محفظه ای است که به منظور برقراری امنیت در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها انواع مختلفی دارند که نوع شیشه ای آن فروش بسیار بالایی در بازار دارد. درب این روم به واسطه سنسورهای طراحی شده در بالا و کنار درب ها باز و بسته می شود و از این رو نیازی به باز و بسته کردن آن ها با استفاده از دست نیست. یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این درب ها امکان قفل شدن آن ها می باشد که به شما این امکان را می دهد که در هر زمان بتوانید آن را قفل کرده و از ورود افراد به داخل جلوگیری نمایید.

درب اتومات دیتا سنتر

در عصر کنونی دنیای IT بیش از پیش گسترش یافته و بسیاری از شرکت ها به صورت تخصصی در زمینه IT مشغول به کار هستند. به همین دلیل اکثر شرکت ها اتاقی را به دیتا سنتر اختصاص داده است. در واقع دیتا سنترها مکانی است که به شکل اختصاصی به منظور محافظت از تجهیزات ذخیره سازی و سخت افزارهای رایانه ای در نظر گرفته اند. این اتاق ها برای محافظت از ابزار و وسایل داخل خود نیاز به دربی مدرن و پیشرفته دارند. درب اتومات دیتا سنتر یکی از بهترین تجهیزات ارائه شده به بازار است که به خوبی می تواند از محتویات داخل اتاق محافظت نماید. این درب ها به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود و از این تردد با استفاده از این درب ها بسیار آسان می باشد. این درب ها از متریال های مختلفی ساخته شده است که درب های شیشه ای یکی از پرفروش ترین درب های اتوماتیک دیتا سنتر به شمار می رود. ابعاد این درب ها به ورودی اتاق بستگی دارد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود مناسب ترین درب را خریداری کنید.

نصب درب اتومات دیتا سنتر

یکی از مهم ترین فرایند خرید و راه اندازی درب اتوماتیک دیتا سنتر نصب و راه اندازی درب ها می باشد. برای این که نصب و راه اندازی درب ها به درستی و به صورت اصولی انجام شود، باید ابتدا درب مورد نظر برای این اتاق را انتخاب کنید. در مرحله بعدی باید محل نصب را برای راه اندازی درب ها آماده کرد. سپس بر اساس ابعاد محل ورودی باید درب ها را ساخته و به محل مورد نظر منتقل نمایید. یکی از مهم ترین مراحل نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک دیتا سنتر، موتور درب ها می باشد. این موتور باید دارای تنظیم صحیح و درستی بوده و به سنسورهای درب متصل باشد تا بتواند به موقع و به صورت اصولی درب را باز و بسته کند. مدرن درب یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه فروش انواع درب اتوماتیک در ایران است و شما می توانید این درب ها را با بالاترین کیفیت از این فروشگاه سفارش دهید. همچنین شما می توانید با سپردن مراحل نصب و راه اندازی درب های اتومات به کارشناسان مدرن درب کیفیت کارکرد این درب ها را تضمین نمایید.

درب اتومات این روم سرویس روم دیتا سنتر
مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

درب اتومات این روم سرویس روم دیتا سنتر

درب اتومات سرویس روم

سرویس روم همان طور که از نامش مشخص است به اتاقی گفته می شود که در آن خدمات صورت می گیرد. این اتاق که بیشتر در هتل ها کاربرد دارد، برای این که به راحتی بتوان در آن رفت و آمد کرده و ایمنی در آن برقرار شود، می توان در آن درب اتوماتیک نصب کرد. درب اتوامات سرویس روم یکی از مدرن ترین درب های روی کار آمده است که به راحتی و با بهره گیری از سنسورهای موجود در بالای این درب ها باز و بسته می شود. درب اتومات سرویس روم دارای موتوری بسیار مجهز و پیشرفته بوده و می تواند بدون دخالت دست درب را باز و بسته کند. همچنین این درب ها دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و مانع از عبور گرد و غبار و آلودگی به داخل اتاق می شود. از جمله مزایای اتومات سرویس روم می توان به باز و بسته شدن اتوماتیک، کیفیت ساخت بالا، عایق صورت و حرارت، برقراری ایمنی، قیمت مقرون به صرفه و … اشاره کرد

قیمت اتومات سرور روم

اتاق سرور یکی از مهم ترین قسمت های هر واحد اداری و شرکت ها می باشد. در این اتاق اطلاعات مهم ذخیره شده همچون اطلاعات کارمندان، داده های آماری، داده های نرم افزار سیستم و … در آن وجود دارد. در این اتاق چندین سرور فیزیکی قرار گرفته و پرداز ش اطلاعات در آن صورت می گیرد. با توجه به این که امنیت این اتاق اهمیت بسیاری دارد، بهتر است درب مطمئنی برای این اتاق نصب شود. درب اتومات سرور روم یکی از مجهزترین و برترین درب های این اتاق است و می تواند ایمنی را به خوبی در سرور روم برقرار کند. این درب ها اغلب از جنس شیشه هستند تا زیبایی را در عین ایمنی با یکدیگر داشته باشند. قیمت اتومات سرور روم به جنس و متریال این درب ها بستگی دارد. متراژ درب، جنس آن، کیفیت، ساختار، جنس موتور و … از جمله عواملی است که بر روی قیمت اتومات سرور روم تاثیر می گذارد. مدرن درب یکی از معتبرترین ارائه کننده های انواع درب های اتوماتیک است و شما می توانید این درب ها را با ارزان ترین قیمت سفارش دهید. جهت استعلام قیمت انواع درب های اتوماتیک با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

منو