درب ضد حریق

درب ها یکی از مهم ترین اجزای ساختمان به جهت ایمنی و کیفیت ساختمان می باشد. به همین دلیل بسیاری از درب های ساختمان به صورت ضد سرقت و ضد حریق طراحی و تولید شده است. درب ضد حریق به درب هایی گفته می شود که مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما از خود نشان می دهند. این درب ها هیچ کمکی به انتشار آتش نمی کنند و می توان آن را در محیط های باز و بسته نصب کرد. امروزه بسیاری از شرکت ها و ساختمان های مسکونی الزام به استفاده از درب های ضد حریق شده است و از این رو این درب ها فروش بسیار بالایی در بازار دارد. البته صرفا دلیل ضد حریق بودن این درب ها این نیست که این محصول در برابر حرارت و آتش سوزی هیچ آسیبی نمی بیند، بلکه در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان داده و آسیب پذیری بالاتری دارد. جنس این درب ها اغلب از جنس فولاد بوده و بر روی آن ها را با استفاده از رنگ های کوره ای می پوشانند. از جمله مشخصلات درب ضد حریق به شرح زیر می باشد:

تعداد ورق یک عدد لنگه
وزن حدودی درب ها ۷۰ کیلوگرم
ضخامت ورق فریم ۱.۲۵
دارای نوار دودبند ۵.۱ سانتی متری
دارای ورق های فولادی
پوشش رنگ به شکل الکترواستاتیک

نصب درب ضد حریق

از آن جا که درب های ضد حریق به منظور جلوگیری از انتشار حرارت نصب می شود، باید به صورت دقیق بر روی چارچوب قرار گیرد. نصب دقیق این درب ها اهمیت بسیاری دارد و از این رو در صورتی که به درستی نصب نگردد نمی تواند از ورود آتش به داخل جلوگیری کند. استفاده از درب های ضد حریق در آپارتمان ها این امکان را به ساختمان های مجاور می دهد در صورتی که یکی از ساختمان ها دچار حریق شد، آتش و حرارت به ساختمان های مجاور منتقل نشود. در نتیجه بهتر است که نصب این درب ها را برعهده افراد حرفه ای و باتجربه بگذارید. مدرن درب یکی از افراد متخصص در زمینه نصب انواع درب های ضد حریق است و می توانید نصب درب ساختمان خود را با اطمینان کامل به متخصصین مدرن درب بسپارید.

قیمت درب ضد حریق

درب های ضد حریق نقش پر رنگی را در ایمنی ساختمان ایفا می کنند و از این رو قیمت این محصول متفاوت می باشد. قیمت این درب ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به ابعاد درب، متریال مورد استفاده، کیفیت ساخت، ابزار و یراق، نوع درب و … اشاره کرد. مدرن درب یکی مطمئن ترین فروشگاه های درب ضد حریق است و تمامی درب ها موجود در این فروشگاه به صورت مستقیم و با بالاترین کیفیت برای مشتریان ارسال می شود و از این رو شما می توانید درب مورد نظر ساختمان خود را با قیمتی مناسب از این فروشگاه سفارش دهید. جهت استعلام قیمت انواع درب های ضد حریق از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان فروش مدرن درب تماس بگیرید تا لیست خرید برای شما ارسال شود.

انواع درب ضد حریق

درب های ضد حریق که به منظور جلوگیری از حرارت و آتش سازی مورد استفاده قرار می گیرد، در دو نوع شیشه و فلز ساخته می شود. به همین دلیل افراد بر اساس سلیقه و نیاز خود می توانند یکی از این دو درب را برای ساختمان خود استفاده کنند. در زیر به شرح این دو درب خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد خرید هر یک از درب های ضد حریق را دارید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان مدرن درب اطلاعات کاملی را در خصوص این درب ها در اختیار شما قرار دهند.

درب ضد حریق

درب ضد حریق شیشه ای:

در سال های اخیر پیشرفت های بسیاری در زمینه تولید درب ها صورت گرفته است و از این رو شاید باورش برای شما سخت باشد که درب های شیشه ای می توانند یکی از برترین درب های ضد حریق باشند. البته این درب ها تنها قادرند مانع از انتشار دود شوند و نمی توانند در برابر انتقال حرارت مدت زمانی طولانی مقاومت کنند. با این وجود طراحی خاص و منحصر به فرد درب ضد حریق شیشه ای باعث شده که بسیاری از افراد از این درب ها برای حفظ ایمنی ساختمان خود استفاده نمایند.

درب های شیشه ای ضد حریق را می توان به صورت مات و شفاف تولید کرده و از این رو برای مکان هایی که نیاز است که دید به داخل محدود شود به راحتی می توان درب های شیشه ای مات را انتخاب نمود. معمولا از درب های ضد حریق شیشه ای در مکان های پرترددی همچون بانک ها و مراکز تجاری استفاده می شود و می تواند بین ۲۰ الی ۱۲۰ دقیقه در برابر حرارت و آتش سوزی از خود مقاومت نشان دهد.

درب ضد حریق فلزی:

درب های ضد حریق فلزی یکی از باکیفیت ترین درب های ضد حریق است که به دلیل مقاومت بسیار بالا د برابر حرارت و عدم انتشار دود بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. این درب ها به دلیل ساختار مستحکم و بادوام، در بسیاری از مراکز تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

در گذشته درب های ضد حریق تنها به عنوان نوعی پوشاننده کاربرد داشت ولی امروزه توجه بسیاری به ظاهر و نمای این درب ها شده و از این رو درب ضد حریق فلزی نه تنها کیفیت و ایمنی ساختمان را افزایش می دهد، بلکه با ظاهر شیک و مدرن خود باعث زیبایی و چشمگیر شدن نمای ساختمان نیز می شود. بنابراین در حال حاضر بسیاری از ساختمان های لوکس و برج های بلند و مرتفع به این درب ها مجهز شده است.

مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

کاربرد درب اتاق ضد حریق

درب های ضد حریق دارای درجه تحمل متفاوتی است و بر اساس استانداردهای رعایت شده در ساخت این درب ها می توان آن را در نماهای مختلف ساختمان استفاده کرد. از جمله اصلی ترین کاربرد درب اتاق ضد حریق به شرح زیر می باشد:

  • مراکز بهداشتی و درمانی
  • مراکز تجاری و اداری
  • مراکز آموزشی و فرهنگی
  • مراکز صنعتی
  • مراکز مسکونی
  • بیمارستان ها
  • انبارها و خزانه ها
درب ضد حریق
مشاوره رایگان

گروه صنعتی مدرن درب

همین حالا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مدرن درب بهره‌مند شوید.

مدرن درب از طراحی تا اجرا، برای خریدی با اطمینان در کنار شماست.

منو