پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن اداری ایتالیایی از جمله برترین پارتیشن های شیشه ای می باشند که از جنس آلومینیوم ساخته شده است و کیفیت و مقاومت بسیاری دارند. این پارتیشن ها اغلب در دو نوع تک جداره و دوجداره طراحی و به بازار عرضه می شوند.

برای ساخت پارتیشن های تک جداره از شیشه های با ضخامت ۱۰ تا ۱۲ میل استفاده می کنند و جنس آن سوپر کلیر درجه یک می باشد. پارتیشن های دوجداره ضخامت بالاتری دارد و در برابر ضربه و حرارت آسیب نخواهد دید.

برای ساخت پارتیشن های شیشه ای معمولا از دستگیره های کشویی استفاده می نمایند تا گردش هوا در آن بالاتر باشد. برای ساخت پارتیشن های شیشه ای ایتالیایی از فریم های آلومینیومی استفاده می کنند.

تنوع در رنگ این فریم ها به شما کمک می کند که این پارتیشن ها با دکوراسیون اداری هماهنگ شود. یکی از مهم ترین مزایای پارتیشن های شیشه ای عایق بودن این محصول است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

پارتیشن اداری مدرن

امروزه روش های بسیاری برای جداسازی فضاهای اداری روی کار آمده است. در حال حاضر استفاده از تیغه ها و دیوارها قدیمی شده و کاربرد چندانی ندارد و معمولا در اکثر محیط های اداری از پارتیشن ها برای این کار استفاده می کنند.

پارتیشن اداری ایتالیایی از متریال های مختلفی تشکیل شده که پارتیشن های شیشه ای یکی از مدرن ترین و جذاب ترین نوع پارتیشن ها به شمار می رود. این پارتیشن ها جذابیت فوق العاده چشمگیری دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن فضا را زیبا و چشم نواز کند.

یکی از مهم ترین مزایای پارتیشن های اداری مدرن طراحی ساده این پارتیشن ها است که کمترین فضا را اشغال می کند. از جمله مهم ترین ویژگی های پارتیشن های مدرن که باعث فروش بالای این محصول در بازار شده است، ظاهر ساده و در عین حال شیک، وزن سبک، عبور دهنده نور، قابلیت جابجایی، امکان برقراری ارتباط افراد با یکدیگر، تمیز کردن راحت و سرعت اجرای بالا می باشد.

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن های اداری به دو دسته ایستا و متحرک تقسیم بندی می شود.حال شاید از خود بپرسید که چرا باید از پارتیشن های متحرک استفاده کنیم؟

پارتیشن های متحرک تاشو هستند و امکان استفاده از فضا را به صورت کاملا بهینه در اختیار شما قرار می دهد. این پارتیشن ها انعطاف پذیری بالایی دارد و در صورت نیاز به تغییر فضا و یا ساخت موقتی یک واحد به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه می توانید قسمتی مستقل را ایجاد کنید.

این پارتیشن ها موقتی بوده و معمولا از جنس ام دی اف می باشد. وزن سبک این پارتیشن ها امکان جابجایی راحت را برای افراد فراهم می کند.

بسیاری از ساختمان های اداری که فاقد فضای کافی هستند تا اتاقی را به صورت دائم برای اتاق کنفرانس ایجاد کنند، در زمان جلسات به راحتی با قرار دادن این پارتیشن ها این کار را انجام می دهند.

درب پارتیشن اداری

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن های ام دی اف یکی از سبک ترین پارتیشن های اداری است که دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشد. بسیاری از ادارات با استفاده از پارتیشن های ام دی اف فضا را به بخش های مختلفی تقسیم کرده اند.

این پارتیشن ها مقاومتی فوق العاده عالی دارند و در برابر هر گونه ضربه آسیبی نخواهند دید. همچنین طرح و رنگ های بسیار متنوع و شیک این پارتیشن ها باعث مدرن شدن فضای اداری و افزایش میزان بازدهی شرکت می شود.

یکی از مهم ترین مزایای پارتیشن های ام دی اف عایق بودن این پارتیشن ها است که ورود و خروج صدا از این پارتیشن ها را کاهش داده و به دلیل دوجداره بودن، در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. مدرن درب ارائه کننده باکیفیت ترین و متنوع ترین پارتیشن اداری ام دی اف در بازار است و شما می توانید شیک ترین پارتیشن را از این فروشگاه خریداری کنید.

نصب پارتیشن اداری

پارتیشن اداری ایتالیایی یکی از ابزارهای بسیار مهم و کاربردی در شرکت ها و اداره است که باعث جدا شدن فضاها از یکدیگر می شود.

این پارتیشن ها از جنس شیشه، چوب، ام دی اف، پروفیل آلومینیومی و ترکیبی تولید می گردد. در صورتی که قصد داشته باشید که دید به قسمت های دیگر را محدود کنید، می توانید پارتیشن های چوبی و یا ام دی اف نصب کنید.

مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

نصب پارتیشن های شیشه ای این امکان را به شما می دهد که شما علاوه بر داشتن قسمتی مستقل، بر روی سایر قسمت ها نیز مشرف باشید. نصب پارتیشن های اداری کار سختی نیست ولی برای این که ایستایی و مقاومت بالایی داشته باشد باید بستری مناسب برای نصب ایجاد گردد.

از جمله ابزارهای مورد نیاز برای نصب پارتیشن ها عبارت است از:

  • دریل شارژی
  • دریل برقی
  • عمود بر
  • دریل هملتی
  • دستگاه پمپ باد
  • جعبه ابزار
  • دستگاه تیلو

افرادی که بر روی نصب پارتیشن ها مسلط هستند، ابتدا مکان نصب را آماده می کنند و سپس قیمت های مورد نظر برای این کار را نیز برش داده و طرح مورد نظر را ایجاد می کنند. پس از این که مراحل نصب به پایان رسید، ابزار و متعلقات این پارتیشن ها را بر روی آن ها قرار می دهند تا پارتیشن ها آماده به کار شوند.

درب پارتیشن اداری
مشاوره رایگان

گروه صنعتی مدرن درب

همین حالا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مدرن درب بهره‌مند شوید.

مدرن درب از طراحی تا اجرا، برای خریدی با اطمینان در کنار شماست.

هزینه نصب پارتیشن اداری

برخی از فروشگاه های پارتیشن های اداری دارای نصب رایگان هستند و برای نصب پارتیشن ها هزینه ای دریافت نمی کنند. با این وجود در صورتی که قصد دارید پارتیشن های اداری مورد نظر خود را نصب کنید باید به ویژگی های پارتیشن توجه داشته باشید. متراژ پارتیشن، جنس آن، کیفیت پارتیشن، محل نصب و … از جمله عواملی است که بر روی هزینه نصب پارتیشن اداری ایتالیایی تاثیر می گذارد.

کیفیت و میزان مهارت پارتیشن ها بر روی کیفیت و استقامت آن ها تاثیرگذار است به همین دلیل برای این که نصب پارتیشن ها به درستی و به صورت اصولی انجام شود، از افراد متخصص در این کار کمک بگیرید. بسیاری از شرکت های نصب پارتیشن ها نحوه نصب این پارتیشن ها را بر روی متراژ آن ها قرار می دهند و هر چه پارتیشن های شما متراژ بالاتری داشته باشد، هزینه نصب بالاتری نیز خواهد داشت.

منو