درب شیشه ای پارتیشن

درب پارتیشن شیشه ای به دو دسته تقسیم میشود:

درب ریلی مزایای فراوانی دارند.در این درب ها که با سیستم رولینگ اجرا می شود ،دستگیره و قفل به صورت جداگانه بر روی درب نصب می گردند.برای نصب قفل بر روی این سیستم حتماً باید درب به سمت دیوار باز و بسته شود.

لازم به ذکر است در صورتیکه دو طرف درب ،شیشه به کار رفته باشد امکان نصب قفل وجود ندارد و تنها راه نصب قفل بر روی زمین می باشد که برای این نوع پارتیشن ایده ال به نظر نمی رسد.

در سیستم درب شیشه ای پارتیشن نهایت سایز درب ۱۰۰ سانتیمتر بوده اما در سیستم لولایی سایز درب تا ۱۲۰ سانتیمتر هم قابلیت اجرا دارد.
در این نوع درب ها که سیستم آن متداول تر و قدیمی تر می باشد با دو لولای کمری اجرا می شود که دستگیره و قفل برروی هم سوار می شوند.
یکی از معایب این درب ها اشغال کردن فضایی است که درب بر روی آن باز می شود.این درب ها با دو نوع لولا اجرا می شود,لولای ۱۸۰ درجه و۹۰ درجه.

لولای ۱۸۰ درجه درب پارتیشن شیشه ای محصول کشور ایتالیا می باشد که برای بعضی محیط ها شرایط مطلوبی را مهیا می کند.

درب ریلی

یکی از قسمت های کارآمد و زیبای پارتیشن شیشه ای درب های ریلی آن می باشد. ریل های ایتالیایی با آبکاری استیل خش دار که فقط در قسمت بالای درب دیده می شود ظاهری جذاب برای این نوع از پارتیشن ها بوجود می آورند. درب های ریلی حداقل فضای اشغال ممکن را دارند و موجبات استفاده بهینه تری از فضای اطراف را فراهم می نمایند.

این همان علتی است که اغلب معماران را مجذوب خود کرده است ولی اگر محدودیتی در فضای تردد اطراف نباشد می توان از نوع شفاف و مات و حتی درب های ام دی اف و تمام چوب نیز استفاده نمود. پارتیشن شیشه ای هر یک از موارد فوق جذابیت خاص خود را دارند که استفاده از لولا و یراق آلات درجه یک ایتالیایی این زیبایی را دو چندان می نماید.

مارا بهتر بشناسید

رزومه کاری

تجربه کار با مجموعه‌های معتبر و بزرگ کشور عزیزمان ایران نشان از اعتبار و کیفیت خدمات مجموعه مدرن درب را به همراه دارد.

تصویری از پروژه‌های مدرن درب

کاتالوگ محصولات

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

منو